google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Sejt at i er med.
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___

17. oktober 2014

Sejt at i er med.

Jeg kan fortælle at det går over alt forventning med at finde bloggere, som vil være med og som har  delt budskabet om vores #DKBloggersKnækkerCancer Indsamling. Synes det er for sejt at i vil være med og tænkte at jeg lige ville dele med jer, hvem som indtil videre er med.

  1. Giz-blog.dk
  2. Jeasblanketanker.blogspot.dk
  3. Christinachili.blogspot.dk
  4. Hejdiii.wordpress.com
  5. Camillajb.wordpress.com
  6. Jennig.org
  7. ilhja.dk
  8. Mettedoctor.blogspot.dk
  9. Microcut.dk
  10. Bagmasken.dk
  11. Fluffydreamsforeveryone.dk 
  12. Lindheart.wordpress.com 
  13. Therealboeffie.blogspot.dk 
  14. Kylzcing.blogspot.dk 
  15. Dulledimsen.bloggersdelight.dk 
  16. Mariahoffbeck.blogspot.dk 
  17. Mizzepii.dk 
  18. dkgiveaway.blogspot.dk 
  19. Pialyng.wordpress.com 
  20. Pipserier.blogspot.dk 
  21. Ruthtingleff.blogspot.dk 
  22. Clausdalby.dk 
  23. Mariesen.dk 
  24. Photomusen.blogspot.dk 
  25. Malenep.blogspot.dk 
  26. Zoomsnoren.blogspot.dk 
  27. Gitteblinkilde.blogspot.dk 
  28. Nannathefighter.blogspot.dk 
  29. Laesehestendks.wordpress.com 
  30. tenaltz.blogspot.dk 
  31. Frkmuffin.blogspot.dk 
  32. Bullsheart.blogspot.dk 
  33. Denlillesorte.org
  34. Justpolishit.blogspot.dk  
  35. Gulde.dk 
  36. Michaelspliid.dk 
  37. Karenbrostrup.com 
  38. Lifeofsabrina.dk 
  39. Blogaboutmia.dk 
  40. Cautious.dk 
  41. Michellerimmeblog.blogspot.dk 
  42. Insidebeauty.dk 
  43. Elskershopping.blogspot.dk 


Jeg ved at der er flere på vej og glæder mig meget til at se deres indlæg. :D
Hvis jeg har glemt nogen så skriv endelig, vil gerne se jeres indlæg.

10 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil vi da være med på sådan en fantastisk ide! Lad os håbe at der kommer skub i indsamlingen i uge 43 :D

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg... og heldigvis løber indsamlingen helt til d 14/11.. så er man lidt fattig i denne måned kan man sagtens nå det når man får penge igen.. :D

      Slet
  2. Godaften Jeanette,

    tak for at du har spurgt på min blog "En verden af kunst" om jeg vil deltage :-)
    Det kan du tro, at jeg gerne vil deltage i, jeg er med på vognen :-)
    Jeg har jo selv kræft og har et punkt herom på bloggen, så ved hvor vigtig støtte er for at knække cancer.

    Mange hilsner fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa..

      Mange tak for din kommentar og fordi du vil være med. <3
      Jeg tilføjer dig til listen når jeg ser dit indlæg..
      Skønt at vi bloggere kan stå sammen <3

      Knus <3

      Slet
  3. Hej alle. ..
    Jeg er også med til at støtte op ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michael..

      Super fedt at du er med.. Du er faktisk den første mand der hopper med.. Mange tak..
      Jeg har tilføjet dig til listen. :D

      Knus <3

      Slet
  4. Vi har lige opdaget at "Life of Sabrina.dk" fra Bloggers Delight også deltager med et indlæg. :-)

    Knus fra Tina & Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Super.. Tak... <3
      Jeg har lige opdateret det.. :D

      Slet
  5. Ups så opdagede vi også lige at "Blog about Mia" også har lagt indlægget op den 21.okt.-14 og kan komme på listen.
    Måske du skulle have listen på forsiden af din blog også, eller henvise til den, jeg tror det vil virke motiverende på andre, at se hvor mange som deltager:-)
    Ved ikke om Anne-Mette også skulle føre listen på sin blog, så alle ved, at det er jer2 som står bag initiativet :-)

    Knusser fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke mulighed for at ligge den på forsiden :D
      Anne-Mette har også delt den på sin blog og jeg har delt den flere gange på flere sociale medier..
      Du kan se den hos Anne-Mette her: http://www.giz-blog.dk/2014/10/dkbloggersknkkercancer-bloggers.html

      Slet