google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Spontan frokost med Svigermor og lidt shopping.
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___

14. april 2014

Spontan frokost med Svigermor og lidt shopping.

Jeg har faktisk flere ting liggende, jeg gerne vil blogge om, men skal jo starte et sted ikk.. Kæresten har ferie og vi nyder det max. Han har faktisk allerede haft en hel uges ferie nu og har lige en hel uge mere. Ja og selv om jeg ind imellem kan mærke at min krop ikke slapper af på samme måde når han er her, så er det faktisk gået langt bedre denne gang. Nyder virkelig at han er her og at vi kan hygge os. Det der med hygge er noget det vi er aller bedst til og for at sige det lige ud, så laver ikke en skid. Jeg kan mærke på Søren at han har brug for at slappe totalt af.

Da jeg vågnede i dag kunne jeg med det samme mærke at jeg havde brug for at komme lidt ud af lejligheden, så vi aftale at besøge Søren's mor, med lidt smørrebrød til frokost. På vejen hjem kunne vi så lige runde Helsam og Jysk.


Jeg husker ikke om jeg har nævnt det før, men Søren har fået psoriasis og det har udviklet sig ret så grimt. Jeg har derfor googlede frem og tilbage, læst en masse og snakket med både matas og helsam. Egentlig ville jeg ha haft fat i noget Himalaya Badesalt, men det har jeg ikke haft held med at få fat i. Jeg fik derfor råd om at læse om det her Epsom salt og så vidt jeg kan læse mig til, minder det utrolig meget om Himalaya salt, så nu prøver vi. Som sagt er det købt i Helsam og 500 gram koster 65 kr. Der skulle være til to karbade. Søren fik i sidste uge, nogle små prøver af den der PSO creme og har faktisk været overraskende glad for den, derfor skulle vi også ha sådan med hjem, han var dog så heldig at hans mor gerne ville forære ham den. Den kostede 165 kr. Søren er nu smurt ind i creme og nyder en morfar, senere skal vi prøve at smide ham i sådan et karbad, med det der epsom salt.


I sidste uge købte jeg en lodseddel af en pige ved kvickly, det støttede børnehjælpsdagen og man havde samtidig mulighed for at vinde nogle forskellige ting. Jeg vandt sørme et gavekort på 200 kr, som kunne bruges forskellige steder. Jeg valgte at vi skulle ha nye lagner. Lagner er altså bare nødvendigt, selv om det er noget af det mest kedelige at skulle købe. Fordi Jysk har fødselsdag havde de, de her lagner til 80 kr stk, så vi snuppede 3 stk. Ja og det var ikke det eneste der røg i kurven.


Jeg har længe gerne ville ha nogle nye solcelle lamper til altanen og disse har jeg faktisk set at Gizmo har. Jysk havde en hel hylde med solcelle lamper og må nok indrømme at da jeg først stod foran dem, kunne jeg ikke lade dem være. De var i 3 farver, grøn, blå og lilla, vi valgte de grønne. De kostede 35 kr stk. Lige nu står de i vinduet og suger lys til sig. Tror Søren sætter dem op senere, men vi skal lige se hvor meget lys de gir osv.

Sidst med ikke mindst, var vi lige en tur i Kvickly for at finde lidt aftensmad. Ja og der faldt jeg altså lige over de her søde påske lam. De var sat ned til 20 kr stk. Der var faktisk 3 forskellige, men jeg er fattig og må nøjes med to. Det er samtidig mit aller første påske pynt. Er de ikke søde??



4 kommentarer:

  1. Epsom salt er noget rigtig mange amerikanere faktisk sværger til, til at behandle alverdens ting. Håber det virker på Søren :D

    Har læst, at Raunsborgs håndcreme skulle udfører mirakler på psoriasis og andre hudlidelser, så måske den kunne være et billigere alternativ til den PSO creme? Men det vigtigste er jo at den creme virker, tænkte bare at jeg ville sige det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er virkelig spændt på det salt... Vi er igang med at fylde badekaret.. ;)

      Det med Raunsborg kender vi faktisk godt og han har prøvet det.. Dog synes han det fedter meget.. Han har mest psoriasis på sine arme og han går altid i t-shirt, så det betyder at alt bliver fedtet ind af creme.. Prisen er nok ca det samme som den der pso creme, da tuben er en del større.. ;)

      Mange tak for din kommentar.. :D

      Slet
  2. Sikke en masse ting, du alligevel har fået lavet - eller købt :-) Selvom I laver ingenting i ferien. Og jo, de er rigtig søde, de små lam :-))

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige i dag kom vi lidt omkring og selv om jeg ikke har mange penge pt, så føles det i dag, som om vi har fået extra meget.. Det er nok det gavekort jeg har vundet det gør det. ;)

      Krammer <3

      Slet