google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Endelig blev den renset.
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___

2. april 2014

Endelig blev den renset.

INSTAGRAM
Jeg har længe, gerne ville ha renset min pc indvendigt for støv, men har bare ikke kunne tage mig sammen til at køre ind med den. Min gamle bærbar, kunne jeg let skille ad selv, men det kan jeg ikke med den Samsung, jeg har nu. Jeg fik langt om længe taget mig sammen, så i dag har jeg været en tur i Odense. Afleverede min pc ved PC Odense og de ville rense den inden for en times tid. Jeg tullede lidt rundt i Odense imens og kiggede på butikker. Jeg havde håber lidt at jeg ville shop et eller andet, men der var bare intet, jeg havde lyst til i dag. Det eneste jeg fik i tasken, var nogle små prøver på noget creme, som Søren skal prøve, på sit psoriasis. Efter ca. 45 min, fik jeg en sms om at min pc nu var færdig og klar til afhentning. Jeg skyndte mig tilbage efter den, betalte de  299 kr, fandt bilen og så kørte jeg ud efter Søren. Det passede nemlig lige perfekt med at han havde fri og jeg kunne tage ham med hjem.

Vi fandt til Otterup og skulle så lige handle lidt. Vi blev enige om at vi skal ha Rødspætter med persille-sovs til aften. Det har jeg virkelig haft lyst til længe. Mmm hvor jeg glæder mig. Ja, det er næsten pinligt, men vi blev også lokket ved bageren, så det endte med to små jordbærkager, vi kan få til dessert i aften. Pinligt fordi vi egentlig burde være sundere, men ingen af os er motiveret pt. Tænker hele tiden at det nok skal gå og at motivationen kommer igen.

Ved Kvickly stod der også en pige og solgte lodsedler til Lillebror Lotteriet, det er en del af børnehjælpsdagen, som støtter udsatte børn.. Et lod kostede 20 kr og sørme om vi ikke har vundet på det. Vi har vundet et gavekort på 200 kr, det kan bruges forskellige steder, men jeg tror jeg vil i jysk efter et nyt lagen eller to.

Nu, men nu vil jeg lige slukke hovedet lidt inden vi skal lave aftensmad.
Håber i har en dejlig onsdag <3

2 kommentarer:

  1. Ved du hvad, motivationen kommer, når tiden er til det :-) Jeg synes, det er ret forståeligt, at motivationen ikke er der pt., nu du ikke er helt på toppen. Jeg læste faktisk i et dameblad forleden, at før man gik på kur eller foretog en livsstilsændring, skulle man overveje, om man rent faktisk havde overskuddet til at lave ændringerne LIGE NU - for ellers ville man risikere at føle sig som en fiasko og blive endnu mindre motiveret til at prøve næste gang. Det, synes jeg, var befriende at læse, fordi man altid hører, at man "bare" skal ændre kosten, og så følger humøret med. Jeg er nu af den mening, at det går den anden vej rundt. ELLER at det måske ikke er SÅ sort hvidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa...

      Faktisk plejer jeg også at ha den holdning.. Jeg ved at motivationen helst skal komme helt naturligt for at det vil lykkedes for mig. Dog når jeg tit til et punkt hvor jeg bliver lidt utålmodig og tænker: jeg kan jo ikke bare blive ved med at vente på motivationen og kigge den anden vej.

      Jeg har intet imod min vægt faktisk, er rigtig godt tilpas i min krop, men jeg er rigtig bange for ale de mange sygdomme som tit følger med overvægten.. Jeg har en del arvelige sygdomme i familie som jeg helst vil undgå..

      Knus <3

      Slet