google.com, pub-4139964114599800, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Jea's Blanke Tanker: Starten på en fantastisk weekend.
___ ___ https://www.facebook.com/JeasBlankeTanker/ __ https://www.instagram.com/jeasblanketanker/ __ https://twitter.com/Jeakh __ https://www.goodreads.com/user/show/41570070-jeanette __ https://www.youtube.com/channel/UCGZs7d1yXNH--MgTlhVwkLA __ https://www.bloglovin.com/people/jeanettehenriksen-2167130 __ https://plus.google.com/u/0/109333894282337331588/posts ___ ___

30. november 2012

Starten på en fantastisk weekend.

Sidste år fik Søren og jeg et weekend ophold i Julegave. Vi har snakket om i ½ år, at vi skulle se og få det brugt. For ca 1 måned siden, fik jeg så taget mig sammen til at bestille noget. Vi var ret enige om at vi godt kunne tænke os at komme på et hotel, der også have en pool. Vi begge kan rigtig godt li at svømme og hvem bliver ikke helt afslappet, af en tur i et spa. Vi endte med at vælge Comwell i Kolding. Det er ikke for langt væk og heller ikke for tæt på. Vi ankom til Hotellet kl 14.15 og er begge meget imponeret over, hvor hyggeligt her er. Weekend er startet helt perfekt og jeg vil lige vise jer et par billeder, vi har taget i løbet af dagen.

Vi når kun lige at ankomme til Hotellet, så får kæresten slået det to enkelt senge sammen og smidt sig. 10 min efter dette billede, var han i drømmeland og fik en skøn morfar. Jeg prøvede selv om jeg kunne få en halv time på øjet, men der var for mange nye lyde, kæresten der snorkede og spænding.

Vækkede ham efter en time, fordi jeg kede mig og tænke at nu skulle der ske noget. Så vi kørte en lille tur i Kolding Storcenter. Et ret forvirrende center, hvis man ikke lige kender det og ved hvor de forskellige butikker er. Kæresten købte ikke noget, men jeg gjorde. Den første forretning der fangede mine øjne, hed Coolcoz, tror jeg nok. De havde så mange fine neglelak og til kun 29 kr stk. Så jeg var nød til, lige at ha et par stk. Tiden vil vise om de er noget værd. Fik også en neglelakfjerner med til 20 kr. Bagefter fandt vi en Fona forretning, den var ellers godt gemt. Jeg havde bestemt mig for at den gamle gps i bilen, skal væk og vil så i fremtiden bruge min Iphone4s. Så derfor skulle vi finde en holder. Det havde de heldigvis i Fona. Jeg købte også et par høretelefoner, fordi jeg tror det er en god ide at jeg bruger lidt afslapnings musik, når jeg skal sove her i weekenden. De er ikke lige med på billedet. Bagefter fandt vi en sandwich bar der hedder Mums og tog lidt nem aftensmad. 

Efter shoppingturen i centeret kørte vi lidt rundt. Vi blev enige om, vi da lige kunne parkere og gå op af Koldings gågade. Faktisk en mega hyggelig gågade de har og de spare bestemt ikke på jule-udsmykningen. Jeg er ikke sikker, men tror også de havde noget by night eller andet. Vi fik også kigget lidt, efter et sted hvor vi kan spise i morgen. De har en græsk restaurant, som jeg tror vi skal prøve. Det er alt for sjældent vi får græsk mad og elsker det begge. Det blev hurtig for koldt, så tilbage til bilen og hjem til Hotellet.

Vi var kolde da vi kom tilbage og var enige om at en tur i pool og spa, var lige det vi havde brug for. Det var helt fantastisk at komme i vandet og kroppen er totalt afslappet nu. Poolen er kun 12,5 meter lang, men man kan sagtens svømme nogle baner og er sikker på vi skal i et par gange mere inden vi skal hjem. 


Efter vandkampen, var vi i et hurtig bad og nu hænger vi ud med hver sin pc. Ja nogen forstår måske ikke, hvorfor vi er taget på weekend ophold med 2 bærbare pc'er. Det er det vi går op og det er vores måde at slukke hjernen på, efter en dag med masser af oplevelser. Søren spiller pt det nye Farcry3 og jeg nyder at skrive her på bloggen og skrive med folk. Inden så længe skal vi i seng og så venter en ny og dejlig dag i morgen.

Håber i alle sammen har haft en skøn start på weekenden og jeg prøver at sende noget af alt den gode energi, jeg har opsparet i dag, til dem der mangler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar